XARALYN kiezels
    Qlima trolley Chariot
    Sanivesk afdichtingskoord Loctite 50m
    Verwarmingaccessoires

Maak je haard nog gezelliger met accessoires

Oogt jouw sfeerhaard wat gewoontjes? Grijp je altijd mis naar hout tijdens het stoken van je houtkachel? Of kan jouw open haard wel een onderhoudsbeurt gebruiken? Met de verwarmingsaccessoires van Praxis maak je jouw haard of kachel helemaal af. Van handige haardhoutbakken tot leuke houtaccessoires voor in de sfeerhaard: onze haard accessoires toveren elke kachel om tot een gezellig schouwspel.

Decoreer je sfeerhaard met hout en kiezels

Tijdens de donkere dagen geniet jij des te meer van je sfeerhaard. Geen gedoe met hout stoken of rookontwikkeling; gewoon een simpele druk op de knop is voldoende om dansende vlammen te creëren. Wil jij je sfeerhaard nog realistischer maken dan hij al is? Met onze verwarmingsaccessoires is jouw sfeerhaard niet van echt te onderscheiden. Leg bijvoorbeeld eens wat houtblokken en dennenappels tussen het vuur neer. De houtblokken lijken weliswaar echt, maar zijn gemaakt van keramiek zodat ze de hoge temperaturen kunnen doorstaan. Geef jij je sfeerhaard liever een moderne uitstraling? Vul je haard dan met wat kiezels. Deze zijn geschikt voor bio-ethanol sfeerhaarden, maar dienen niet direct in het vuur gelegd te worden.

Haardhoutbakken: Nooit meer misgrijpen naar hout!

Ben jij de trotse bezitter van een open haard of houtkachel? Dan wil je er natuurlijk zo lang mogelijk van genieten. Tijdens het stoken van je haardvuur kan de kamer erg uitdrogen, met als gevolg dat de luchtvochtigheid daalt en je gezondheidsklachten ondervind. Voorkom dit door een kachelbuis te installeren en een luchtbevochtiger op te hangen. Zo worden eventuele schadelijke stoffen direct verwijdert uit huis. Voorzie daarnaast je houtkachel of haard ook regelmatig van een onderhoudsbeurt. Bij Praxis kun je diverse design haardstellen kopen uitgevoerd in RVS staal, geborsteld chroom of mat zwart, bestaat uit een schep, pook en veger. Kortom, alles wat je nodig hebt om je houthaard in top conditie te houden. Naast haardstellen verkopen we ook openhaard manden en haardhoutbakken. Zo hoef je tijdens het stoken nooit meer mis te grijpen naar nieuw hout. Bekijk al onze verwarmingsaccessoires online!