Ben je op zoek naar een boormachine, maar weet je nog niet welke boormachine het beste bij jou past? Bekijk ons koopadvies.
Sluiten
Advies en informatie nodig? Neem eens een kijkje op onze koopadviespagina over laminaat.
Sluiten

Klantenservice

Vragen, klachten en/of opmerkingen over een product en/of dienst van Praxis kun je kenbaar maken bij de vestigingsmanager van de winkel waar je het product en/of de dienst hebt gekocht of afgenomen. Deze zal samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing voor jouw vraag of klacht. Mocht dit niet lukken, vul dan het onderstaand vragenformulier in en je ontvangt binnen 14 dagen een antwoord van ons.

Heb je vragen, opmerkingen of een klacht over een product of dienst van Praxis? We helpen je graag!

Ik heb een vraag over een winkelaankoop
Als je het product of de dienst hebt gekocht in een Praxis winkel dan kun je daar terecht. Onze collega’s zullen samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing voor jouw vraag of klacht. Je kunt langsgaan in de winkel of telefonisch contact opnemen. Kijk hier snel verder om de contactgegevens van je winkel op te zoeken. Mocht dit niet lukken, vul dan het onderstaand contactformulier in en je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord van ons.

Ik heb een vraag over een online aankoop
Voor online bestellingen kun je ons op verschillende manieren bereiken. Wanneer je onderstaand contactformulier invult dan ontvang je zo snel mogelijk een antwoord van ons. Wil je direct iemand spreken, dan kun je 6 dagen per week onze klantenservice bereiken op telefoonnummer: 020-3983478 (lokaal tarief)

De openingstijden van de klantenservice zijn: 

Maandag tot en met vrijdag               8:00 uur tot 19:00 uur
Zaterdag                                                9:00 uur tot 17:00 uur

Op zon- en feestdagen is onze klantenservice gesloten.

Ik wil (een deel van) mijn online bestelling retourneren
Je hebt minimaal14 dagen na ontvangst van je bestelling om deze zonder opgaaf van redenen te retourneren. Het retourproces en termijn kan per product verschillend zijn. 

Het aanvragen van een retournering doe je eenvoudig in je Praxis account, door bij je bestelling op “retour” te klikken.Er wordt dan automatisch een formulier gemaakt met alle gegevens. Wij hebben veel verschillende soorten en maten producten die wij aanbieden zodoende kan het retourproces en retourtermijn per product anders zijn. Wij informeren je hierover nadat je het retourformulier hebt ingevuld. Mocht je problemen ondervinden bij het aanvragen van een retour, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen je verder helpen.

Contactformulier
Vul onderstaand formulier in om direct via de mail contact met ons op te nemen. Vergeet niet indien het een online bestelling is je ordernummer mee te sturen.

 

Algemene bedrijfsgegevens:

Praxis Doe-Het-Zelf Center B.V

Vestigings- & bezoekadres:
(geen mogelijkheid tot bezichtigen artikelen)
De Entree 500
1101 EE Amsterdam ZO
Postbus 22189
1100 CD Amsterdam ZO

KvK-nummer: 33152545
Btw-identificatienummer: 004371021B01

Wanneer de ingediende klacht niet opgelost kan worden, kunt u de klacht/het geschil indienen bij de Geschillencommissie Doe-Het-Zelfbedrijven. Kijk hier voor meer informatie. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download het formulier en stuur dit per post naar de Geschillencommissie toe.

U kunt ook terecht op het Online Dispute Regulations platform of een mail sturen naar info@odreurope.com.

Klik hier voor achtergrond informatie over het Online Dispute Requlations platform.