Ben je op zoek naar een boormachine, maar weet je nog niet welke boormachine het beste bij jou past? Bekijk ons koopadvies.
Sluiten
Advies en informatie nodig? Neem eens een kijkje op onze koopadviespagina over laminaat.
Sluiten

MijnPraxis

Maak een account aan en ontvang een MijnPraxis kaart. Met deze kaart heb je altijd voordeel bij Praxis!

Extra voordeel met MijnPraxis

Iedereen is een maker en Praxis helpt je graag bij jouw klus zowel online als in de winkels. Met een MijnPraxis kaart kun je altijd profiteren van extra voordelen, kortingen en speciale aanbiedingen. Heb je behoefte aan persoonlijk advies? Dan biedt MijnPraxis je extra service op maat.

Wij willen er graag zijn voor onze makers en daarom heb je met MijnPraxis 90 dagen bedenktijd na aankoop. Let wel op dat je aankoop bij een externe leverancier 15 bedenktijd hebt. Maak een account op praxis.nl en ontvang direct 5 euro shoptegoed bij Praxis.

Voordelen van MijnPraxis

  • Speciale aanbiedingen
  • Extra voordeel op verhuur van een kluscontainer
  • Maar liefst 90 dagen bedenktijd op al je aankopen
  • 1 jaar extra garantie op al je aankopen
  • Online klusinstructies
  • Automatisch Air Miles sparen
  • 5 euro shoptegoed


Heb je nog geen MijnPraxis?
Maak een account aan en registreer je gegevens.
Maak een account aan


Heb je wel al een MijnPraxis account?
Log in en koppel het nummer van de kaart die je in de winkel hebt laten scannen als MijnPraxis nummer.
Koppel je klantenkaart

3 manieren om MijnPraxis aan te vragen

Haal een MijnPraxis kaart in de winkel

Haal je gratis MijnPraxis kaart bij de servicebalie
van je winkel.
Mensen die al een MijnPraxis klantenkaart hebben, kunnen gewoon gebruik blijven maken van hun huidige klantenkaart. Je kunt deze koppelen aan een Praxis account. Met dit account kan je profiteren van heel veel voordelen exclusief voor MijnPraxis klanten.

Gebruik een bestaande kaart uit je portemonnee

Omdat je portemonnee al helemaal vol zit met kaartjes van bijvoorbeeld Air Miles, Albert Heijn of andere klantenkaarten, kun je deze streepjescodes ook als MijnPraxis kaart gaan gebruiken. Ga naar het registratieformulier, pak je kaartje, en vul de streepjescode in (klantenkaartnummer). Of download de app en volg daar de instructies.

Koppel je MijnPraxis aan je Air Miles kaart

Heb je al een MijnPraxis account? Update deze dan met je Air Miles nummer.
Op die manier hoef je maar één pasje aan de kassa te laten scannen en zijn de Air Miles punten bijgeboekt.


Praxis heeft vaak aanbiedingen in combinatie met Air Miles.

Het is niet mogelijk om online Air Miles in te wisselen.
Benieuwd naar de Air Miles aanbiedingen van deze week?



Koppel je Air Miles

De meest gestelde vragen over MijnPraxis

1. Kan ik ook een klantenkaart van Praxis ontvangen?
Ja, ga naar een vestiging en vraag om een klantenkaart. Je kunt de digitale klantenkaart in de app gebruiken of een bestaande klantenkaart die je altijd bij je hebt. Zo kun je altijd profiteren van MijnPraxis voordeel.

2. Hoe meld ik mij aan voor MijnPraxis?
Dat kan via onze Praxis app, verkrijgbaar voor Apple, Android en Windows. Je kunt je ook aanmelden door een account aan te maken en een willekeurige klantenkaart registreren, zoals een Air Miles kaart.

3. Ik heb al een MijnPraxis PLUS–kaart. Moet ik nu een nieuwe kaart gaan gebruiken?
Nee, met de MijnPraxis PLUS-kaart kun je ook gebruik maken van alle voordelen van MijnPraxis.

4. Ik gebruikte al een klantenkaart als MijnPraxis kaart. Moet ik nu een nieuwe kaart gaan gebruiken?
Nee, met je bestaande MijnPraxis kaart kun je ook gebruik maken van alle voordelen van MijnPraxis

5. Wat zijn de voordelen van registreren?
  • Speciale aanbiedingen
  • 90 dagen bedenktijd op al je aankopen
  • 1 jaar extra garantie op al je aankopen

6. Zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap van MijnPraxis?
Het lidmaatschap is gratis.

7. Kan ik ook anoniem meedoen?
Ja, als niet-geregistreerd gebruiker kun je ook profiteren van de speciale MijnPraxis-aanbiedingen. Die zijn te vinden in onze folder en online.

8. Waarom heeft Praxis de MijnPraxis kaart?
Wij willen maken makkelijker maken voor iedereen en het MijnPraxis klantprogramma speelt hier een belangrijke rol in. Het klantprogramma biedt extra voordeel en extra services, zoals persoonlijke aanbiedingen en klushulp. Het MijnPraxis klantprogramma zal continu worden uitgebreid met nieuwe services die het maken makkelijker maken.

9. Kan ik MijnPraxis op elk apparaat openen?
De app met digitale klantenkaart is beschikbaar voor iPhone en Android. Tevens kun je met een iPhone, Android telefoon, tablet, laptop of desktop computer inloggen.

10. Kan ik samen met mijn partner meedoen met één klantenkaart?
Het MijnPraxis lidmaatschap is persoonsgebonden. Dus ieder gezinslid kan een eigen kaart in onze winkel en online gebruiken.

11. Kan ik meerdere kaarten met één e-mailadres activeren?
Het MijnPraxis lidmaatschap is persoonsgebonden, dus één activering per emailadres.

12. Kan iemand anders mijn aankopen inzien als ze mijn klantenkaart vinden?
Er is geen mogelijkheid om aankopen te zien op basis van alleen een klantenkaartnummer. Inloggen bij MijnPraxis kan alleen met een persoonlijk wachtwoord en niet met de klantenkaart.

13. Ik heb geen internet, kom ik dan ook in aanmerking voor MijnPraxis?
Iedereen kan profiteren van MijnPraxis. Laat bij de kassa een bestaande klantenkaart van een supermarkt, bouwmarkt of tankstation scannen en profiteer direct van voordeel. Als je wilt deelnemen aan het persoonlijke MijnPraxis klantprogramma dien je wel een klantenkaart online te activeren. Hiervoor heb je toegang tot internet nodig en is het belangrijk dat je zelf je kaart activeert in verband met de privacywetgeving.

14. Hoe gaat Praxis om met de privacy van mijn gegevens?
Je gegevens worden zorgvuldig behandeld en we gebruiken je gegevens alleen als we daarvoor jouw expliciete toestemming hebben gekregen. Kijk ook eens bij onze algemene voorwaarden.

15. Welke gegevens worden door Praxis geanalyseerd en wat merk ik daar van?
De gegevens aan de kassa worden gebruikt voor algemene analyses op anonieme basis van aankoopgedrag. Als je een MijnPraxis account registreert kunnen we de kassagegevens koppelen aan je account en betere acties aanbieden doen op basis van de artikelen die je bij ons koopt.

16. Worden mijn gegevens gedeeld met derden, zoals bijvoorbeeld PostNL?
Nee, wij delen geen gegevens met anderen en zullen je alleen benaderen met informatie over Praxis als je daar toestemming voor hebt gegeven.

17. Welke klantenkaarten zijn er geldig bij Praxis?
Je kunt de meest voorkomende klantenkaarten van een supermarkt, bouwmarkt en tankstation gebruiken. De streepjescode op deze kaart gebruiken wij alleen om je te herkennen als MijnPraxis lid. Wij hebben geen toegang tot de gegevens die horen bij deze kaart.

18. Kan ik me ook weer afmelden? En wat gebeurt er dan met mijn gegevens?
Je kunt je altijd afmelden voor MijnPraxis. Je kunt daarvoor contact opnemen met Praxis t.a.v. Consumentenzaken, De Entree 500, 1101 EE Amsterdam of telefonisch op 020-3983478 of via www.praxis.nl/c/service/klantenservice. We verwijderen dan je MijnPraxis account met daarin je persoonlijke gegevens, incl. het nummer van je (digitale) klantenkaart.

19. Is mijn verloren klantenkaart traceerbaar en gaan al mijn gegevens van MijnPraxis dan verloren?
Omdat we geen fysieke klantenkaart uitgeven kun je ook niets verliezen. De digitale klantenkaart in de Praxis-app is altijd beschikbaar in je Apple of Android smartphone. Met behulp van de app of online via www.praxis.nl/mijnpraxis kun je altijd een andere klantenkaart registreren en die gebruiken ter identificatie. Je gegevens zijn online beschikbaar en gaan dus niet verloren.

20. Kan ik elke keer weer een andere klantenkaart gebruiken?
Wij raden je aan om één kaart te kiezen en die altijd te gebruiken.

21. Ik heb geen klantenkaart in mijn portemonnee en heb geen smartphone. Hoe kan ik toch meedoen?
Er bestaat ook de mogelijkheid om je te identificeren met een mobiel telefoonnummer bij de kassa.