Central Park braadrooster Ø 44,5cm
Spiezenrek inclusief 6 spiezen
Batavia 4Grill Thermosticker Viking 2
Barbecue accessoires

De beste gerechten van de grill

Op een mooie zomerdag genieten van sappig vlees en vers geroosterde groentes… Wie wil dat nou niet? Met een barbecue maak je de lekkerste maaltijden gewoon in je eigen achtertuin. Op een barbecue rooster bak je gemakkelijk perfecte burgers. Gebruik een bbq hoes om je grill te beschermen tegen regen en wind. Met de barbecue accessoires van Praxis bereid je veilig de meest heerlijke gerechten en houd je de bbq in de beste conditie. Bescherm jezelf en je bbq met fijne bbq accessoires.

Veiligheid staat voorop

Ook de meest ervaren chef moet bij het barbecueën zorgvuldig te werk gaan. Gebruik altijd het juiste barbecue gereedschap, zoals een hittebestendige vleestang of spatel om worstjes en hamburgers om te draaien op het rooster. Paprika, champignons en uien grill je gemakkelijk op roestvrijstalen spiezen. Vergeet niet om altijd een schort te dragen om je kleding te beschermen tegen spatten van het vlees.

Jarenlang barbecueplezier met de beste barbecue accessoires

Om je barbecue in de beste vorm te houden, reinig je deze steeds goed na gebruik. Met een driezijdige schoonmaakborstel is het rooster zo weer schoon. Je bereikt zelfs gemakkelijk de moeilijk bereikbare plekken tussen de spijlen van het bbq rooster. Zo is je bbq of grill meteen weer klaar voor een volgende maaltijd. Het is helaas niet altijd lekker weer. Regen, wind en vorst kunnen je barbecue in de winter en herfst flink aantasten. Met een barbecue hoes bescherm je de barbecue tegen alle weersomstandigheden. Na gebruik plaats je de hoes eenvoudig over de afgekoelde grill. Je kunt de bbq zo zelfs bij slecht weer gewoon buiten laten staan. Je barbecue blijft in de beste staat en je hebt er jarenlang plezier van.

Bbq accessoires online kopen

Bij Praxis vind je het meest uitgebreide assortiment barbecue accessoires in de aanbieding. Op praxis.nl heb je een uitgebreide keuze in benodigdheden voor je elektrische bbq, gasbarbecue of houtskoolbarbecue. Of je de beste beschermhoes of het meest veilige gereedschap wilt kopen, online vind je altijd de accessoires die passen bij jouw bbq. .