Coronavirus maatregelen

[Update 8 juni 2021]

Onze winkels zijn weer helemaal open! Kom alleen, zoveel mogelijk doordeweeks en in de ochtend.

Lees alle Corona-maatregelen

In verband met de coronamaatregelen

  • Kun je je online bestelling bij de winkel afhalen of thuis laten bezorgen.

  • Kan het zijn dat bestellingen die thuis geleverd worden een langere levertijd hebben dan je van ons gewend bent.

  • Kan het zijn dat we bepaalde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad hebben in de winkel van jouw keuze of ons magazijn.

  • Geven we op dit moment geen workshops.

Winkelen

  • Onze winkels zijn weer geopend. Klik hier voor de openingtijden van een winkel bij jou in de buurt.

  • We verzoeken je de huidige coronaregels in acht te nemen om jezelf en onze medewerkers te beschermen. 

  • Houd 1,5 meter afstand van ons winkelpersoneel en anderen.

  • Toegangsregulering van toepassing. 

  • Kom alleen. 

  • Gebruik een winkelwagen of mandje. 

  • Draag een mondkapje (verplicht). 

  • Betaal met pin of contactloos. 

  • Maak je handen, winkelwagen & mandje zelf schoon. 

  • Blijf thuis als je gezondheidsklachten hebt. 

Bestel & Haal op (bij de winkel)

  • Onze winkels zijn geopend voor het ophalen van online bestellingen. Check voor de openingstijden de store finder.

  • Wij houden de bestelling 48 uur vanaf de gekozen tijd voor je vast.
  • Bij het ophalen verzoeken we je de huidige coronaregels in acht te nemen om jezelf en onze medewerkers te beschermen. Kom zo veel mogelijk alleen en draag een mondkapje. 

  • De minimale bestelwaarde voor Bestel & Haal op is €10,-

Thuislevering

  • Samen met onze vervoerders stellen we alles in het werk om jouw bestelling op de vermelde leverdatum te bezorgen.

  • Door extra drukte in onze webshop en bij onze vervoerders kan de levertijd vertraagd zijn.

  • Het kan zijn dat artikelen (tijdelijk) niet leverbaar zijn.

  • Zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending en wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code waarmee de zending kan worden gevolgd. We vragen je vriendelijk dit bericht af te wachten voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

  • Actuele informatie over eventuele vertragingen bij onze logistieke partners vind je op de websites van onze vervoerders: https://www.dpd.com/nl/nl/ (pakketten) en https://www.jks.nl/ (palletzendingen).

  • De bezorgers leveren de goederen tot de deur, schudden geen handen en vragen niet om een handtekening.

Retouren

  • Het is mogelijk om je product(en) te retourneren. 

Vragen?

Lees hier de meest gestelde vragen



We blijven de informatie die beschikbaar komt via het RIVM en de GGD nauwgezet volgen en zullen hiernaar handelen. Indien nodig wordt deze pagina geüpdatet.