LifeHammer Evolution
Raamtrekker wisser
Trechters 4 maten
Auto-accessoires
Lifehammer glow in the dark
Gevarendriehoek
Nummerplaatklem 2 stuks
Klem voor neuswiel 48mm
Trechter zwart flexibele tuit
Brico winterpack
Stanley Inspectie Camera
Oliespuit metaal 118ml

Auto accessoires kopen bij Praxis

Sommige auto accessoires maken het autorijden een stuk leuker, andere zijn gewoon wettelijk verplicht in de auto te hebben. Bij Praxis vind je voordelige geprijsde, nuttige, leuke en wettelijk verplichte auto accessoires. Naast accessoires koop je bij Praxis alle benodigdheden voor de auto om veilig en met plezier auto te rijden.

Auto accessoires voor het interieur

Bij Praxis koop je alle nodige accessoires voor het interieur van je auto. Met de voordelig geprijsde autostoelhoezen van Praxis geef jij je auto een mooie make-over. Van het interieur is de autostoel misschien wel het meest in het oog springende deel van de auto. Met een moderne, nieuwe autostoelhoes ziet je auto er van binnen meteen een stuk frisser uit. Een autostoelhoes kan ook worden gebruikt ter bescherming van de bekleding van je stoel. Met zonneschermen kun je de achterbank voor je kinderen niet alleen opleuken, het beschermt ze natuurlijk ook tegen warmte en fel licht van de zon. Bij Praxis vind je zonneschermen met diverse prints. Je vindt er beslist eentje tussen waar je kind (en jij ook) vrolijk van wordt. Bestel nu je complete look voor het interieur van je auto bij Praxis.nl.

Auto accessoires voor de veiligheid

Het is wel zo handig om een aantal accessoires in je auto te hebben, ook al is niet alles verplicht. Zo is een gevarendriehoek bijvoorbeeld niet verplicht (tenzij je waarschuwingslichten niet werken) maar oh zo handig om voorbij razende auto’s te waarschuwen als je met pech staat. Een veiligheidsvest zorgt ervoor dat je in het donker goed zichtbaar bent. Wel zo veilig. Standaard reservelampen in je auto hebben, is altijd handig, niet alleen om direct een kapotte autolamp te vervangen maar ook als je aangehouden wordt omdat een van je lampen niet werkt. Door deze direct te vervangen kan dat je een boete besparen. Bij Praxis koop je diverse accessoires, van een EHBO doos en kinderstoeljes tot een krik en aanhangers, om veilig uitgerust de weg op te gaan.