AMSTERDAM, 1 mei 2019 – Praxis Dedemsvaart, een eerdere Formido, opent woensdag 8 mei zijn deuren. Klanten kunnen vanaf 09:00 uur op de Kelvinstraat 28 bij deze vestiging terecht voor al hun klussen. De winkel is op verschillende afdelingen flink uitgebreid.

Doe-het-zelf winkel in de buurt

Winkelmanager Luigi Deiana is enthousiast over de nieuwe winkel: “Na zes weken van klussen is het zover, Praxis Dedemsvaart opent zijn deuren. Met ruim 2.000 vierkante meter hebben wij de meest complete doe-het-zelf winkel in de buurt. Een winkel met niet alleen dezelfde vertrouwde gezichten, maar ook een groter assortiment aan producten en handige services. Er is flink uitgebreid op de afdelingen ijzerwaren, gereedschap, laminaat, verlichting en elektra. De opening vieren wij vier dagen lang met feestelijke activiteiten en demonstraties. Wij hopen iedereen op 8 mei om 09:00 uur welkom te heten in onze nieuwe winkel.”

Extra services bij Praxis

Praxis heeft als missie er écht ‘Voor de Makers’ te zijn en organiseert in dit kader ook diverse landelijke workshops. Via www.praxis.nl/service/workshop vinden klanten het totale aanbod aan workshops en kunnen zij kijken voor een workshop bij hen in de buurt. Klanten kunnen bij Praxis gebruik maken van Praxis Plus. Met Praxis Plus kunnen klanten profiteren van speciale kortingen en extra voordelen. Daarnaast kunnen klanten bij Praxis sparen voor Air Miles; het grootste spaarprogramma van Nederland.

Aanbiedingen tijdens opening

De opening wordt 4 dagen lang gevierd met waanzinnige kortingen en feestelijke activiteiten. Van woensdag 8 mei t/m zaterdag 11 mei krijgen klanten 25% korting op bijna alles. Op woensdag is er muziek, gratis hamburgers en popcorn en op donderdag trakteert Praxis op gratis koffie met Dedemvaarter koek. Op vrijdag en zaterdag kun je diverse workshops bijwonen.