Scan, en bekijk het stappenplan op praxis.nl

NaN

Praxis biedt snelladers van OG Clean Fuels aan

Bij 5 Praxis-winkels kunnen klanten gebruik maken van snelladers

AMSTERDAM, 18 oktober 2022– Vanaf 1 oktober kunnen Praxis-klanten hun elektrische auto snel opladen bij vijf Praxis-winkels. In samenwerking met OG Clean Fuels heeft Praxis bij deze winkels minimaal één laadpaal (geschikt voor twee auto’s) geplaatst. Gezien de gemiddelde winkeltijd zijn deze laadpalen enorm efficiënt en kan de klant met een (nagenoeg) volgeladen auto weer vertrekken. De laadpalen leveren 100% groene stroom uit Nederland en zijn met een prijs van 0,65 ct per kwh zeer goed geprijsd. Praxis Almere Stad, Barendrecht, Capelle aan de IJssel, Purmerend en Vlaardingen zijn de eerste locaties waar de laadpalen te vinden zijn. De snelladers worden de komende tijd verder uitgerold.

“Blij dat we klanten duurzame service kunnen bieden”

De samenwerking met OG Clean Fuels past binnen de duurzaamheidsambities van Praxis. Corine Duchenne, Algemeen Directeur Praxis: “Naast de uitrol van deze pilot zijn we ook aan het overgaan op een compleet elektrisch leasewagenpark en worden onze bouwmarkten steeds energiezuiniger gemaakt. Bijvoorbeeld door het installeren van warmtepompen en het isoleren van CV-leidingen. We zijn dan ook erg blij met de samenwerking met OG Clean Fuels. Hiermee bieden we onze klanten weer een extra service en helpen we ze niet alleen met het verduurzamen van hun huis door ons productaanbod maar maken we ook elektrisch rijden makkelijker.”

“Past perfect bij onze visie en ambities”

OG Clean Fuels is producent en aanbieder van alle schone brandstoffen en energiedragers zoals Waterstof, HVO100, Bio-CNG, Bio-LNG en (snel)laders. Deze samenwerking met Praxis past perfect bij de visie en ambities van OG Clean Fuels zo verklaart Joyce van Os de Man, Directeur Benelux: “Wij willen schoonrijden voor iedereen haalbaar en betaalbaar maken. Door de laadpalen openbaar te plaatsen bij mooie locaties waaronder Praxis, is het voor meer mensen bereikbaar, zeker met de huidige elektriciteitsnetwerk problematieken.”

Laden en sparen

Klanten die bij OG Clean Fuels schoon tanken of laden kunnen ook voor leuke extra’s sparen via de OG Clean Fuels app. Per laadbeurt kan je ‘Happy’ Points’ sparen. Met voldoende punten kunnen klanten vanaf heden ook de Praxis cadeaukaart bestellen. Andere extra’s zijn o.a. een smartwatch, weekendje weg en een donatie aan een goed doel. Meer informatie over de app is hier te vinden: https://ogcleanfuels.com/nl/spaarprogramma/og-app.

Voor de Makers

• Snel ophalen in een Praxis winkel bij jou in de buurt

• Gratis retourneren

• 30 dagen bedenktijd (met Praxis Plus 90 dagen)