AMSTERDAM, 27 maart 2019 – Op woensdag 3 april om 09:00 uur zal Praxis Sint-Michielsgestel zijn deuren openen op de Hoogstraat 30B. Met de ombouw naar Praxis is de winkel overzichtelijker gemaakt en is er flink uitgebreid op de afdelingen ijzerwaren, gereedschap, laminaat en verlichting.

Compleet vernieuwd

Winkelmanager Ernst Brouwer vertelt enthousiast over de nieuwe Praxis-winkel in Sint-Michielsgestel: “Het was een klus om de Formido te transformeren tot een Praxis-winkel. Gelukkig stond er een ervaren team klaar om de ombouw in goede banen te leiden. De ombouw duurde in totaal zes weken. De winkel is nu voorzien van 160 extra meter aan stelling en biedt een uitgebreidere keuze aan assortiment voor onze Makers. Overal is aan gedacht tijdens de verbouwing. Zo is zelfs de verlichting in de winkel vervangen voor LED verlichting. Ik ben enorm trots op het team, dat beschikt over enorm veel kennis om onze klanten van dienst te kunnen zijn. We kunnen niet wachten om op woensdag 3 april om 09:00 uur onze deuren te openen.”

Extra services bij Praxis

Klanten kunnen bij Praxis sparen voor Air Miles; het grootste spaarprogramma van Nederland. Ook biedt Praxis op dinsdag extra korting voor 50-plussers. In de winkel kunnen klanten een speciale 50+ Pas hiervoor aanvragen.

Feestelijke openingsaanbiedingen

De opening wordt 5 dagen lang gevierd met waanzinnige kortingen en feestelijke activiteiten. Van woensdag 3 april t/m zondag 7 april krijgen klanten 25% korting op bijna alles.