AMSTERDAM, 19 april 2019 – Ook deze maand opende Praxis vestigingen die van Formido naar Praxis zijn omgebouwd. De laatste winkel die deze maand zijn deuren opent, is Praxis Rijen. Deze vestiging verwelkomd zijn klanten vanaf 24 april om 09:00 uur op de Mary Zeldenrustlaan 20. De winkel heeft een nieuwe lay-out en er is flink uitgebreid op verschillende afdelingen.

Vertrouwde gezichten

Winkelmanager Rody Olfers is enthousiast over de nieuwe winkel in Rijen: “Met de ombouw van Formido naar Praxis zijn veel afdelingen een stuk groter geworden: ijzerwaren, gereedschap, laminaat, verlichting, elektra en installatietechniek. Hierdoor hebben onze klanten de mogelijkheid om uit een groter assortiment te kiezen. In de nieuwe winkel vind je vertrouwde gezichten die elke dag voor je klaar staan met vakkundig advies en een vriendelijke glimlach. De opening vieren we 5 dagen lang met waanzinnige kortingen en feestelijke activiteiten. We verwelkomen onze klanten graag op 24 april om 09:00 uur.”

Extra services bij Praxis

Praxis heeft als missie er écht ‘Voor de Makers’ te zijn en organiseert in dit kader ook diverse landelijke workshops. Via www.praxis.nl/service/workshop vinden klanten het totale aanbod aan workshops en kunnen zij kijken voor een workshop bij hen in de buurt. Klanten kunnen bij Praxis gebruik maken van Praxis Plus. Met Praxis Plus kunnen klanten profiteren van speciale kortingen en extra voordelen. Daarnaast kunnen klanten bij Praxis sparen voor Air Miles; het grootste spaarprogramma van Nederland.

Feestelijke openingsaanbiedingen

De opening wordt 5 dagen lang gevierd met waanzinnige kortingen en feestelijke activiteiten. Van woensdag 24 april t/m zondag 28 april krijgen klanten 25% korting op bijna alles.